Pebble i el seu suport tècnic

Com que Internet sempre va ple de crítiques a tot, perquè quan una cosa va bé a ningú se li acut escriure per a explicar-ho, he decidit fer un article-elogi al servei tècnic de Pebble.

pebble

Fa un temps em vaig agenciar un Pebble, i farà cosa d'un mes va començar a fer ratlles a la pantalla que marxaven apretant algún botó. A mida que passava el temps, aquest problema anava a més, i buscant als fòrums de Pebble vaig trobar que era una incidència freqüent i que obrint un cas a suport tècnic feien bastant de cas, així que mans a l'obra.

Pebble amb pantalla malament

Et fan enviar un mail amb fotos i descripció del problema i dades personals, i al cap de 3 dies de posar el mail, em van dir que me'n enviaven un de nou, i que em farien arribar una etiqueta per a retornar el trencat. Així va ser, 4 dies després vaig rebre per DHL el nou rellotge i per mail una etiqueta prepagada per a retornar l'antic. Tan senzill com imprimir l'etiqueta, i reutilitzant la caixa on em va arribar el nou, enganxant l'etiqueta impresa sobre l'antiga vaig anar a l'oficina de correus i vaig entregar el paquet per a retornar.

Un servei de suport que em va sorprendre per l'eficiència i per això ho comento aquí. Sens dubte s'han guanyat un client fidel i quan hagi de canviar el rellotge seran la meva primera opció.

Previous Post Next Post

Add a comment